torsdag 1 oktober 2009

veckans TV PROGRAM: House


Jag har kommit på en sak som jag brukar göra på mina andra blogger ...
Man kan ju ha som ett veckans TV PROGRAM varje vecka jaa och då skriver jag lite fakta och vad jag tycker om själva saken jag har bestämt att skriva om :D du kan gärna skriva vad du tycker så kan jag skriva det i ett inlägg.

veckans tema denna vecka är tiep: House

FAKTA OM HOUSE:

House e en teveserie som handlar om ett sjukhus där dem opererar folk och allt som har med sjukdomar att göra :D Självaste House e en kille som e chef för ett gäng med andra profsiga doktorer sen så kan det vara ganska så äckliga sener också så om du e rädd för blod elr så så ska du inte kolla på House

KANAL:

House går offtast på tv4
men den kan tiep också vara på tv4 HD (tror jag) men aa det e tiep sak samma

ÅLDERSGRÄNS:

Jag vet inte nån riktig "åldersgräns" men jag själv e tiep 10 snart 11 år och jag e inte så känslig när det gäller filmer elr tv serier så aa ... typ kanske 8-9 årsgräns (tycker jag iaf)

MITT EGNA BETYG OCH KOMENTAR:

jag älskar House och brukar titta på det så fort jag vet att det e på TV ...
men det e ganska läskiga saker ibland men inte FÖR läskigt XD
och mitt betyg av House är:
alltså 9 av 10 poäng!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

shoppade och såg...

shoppade och såg...
jag och mina kusiner var på ringen och såg denna afish.. det står: " Why in hela friden is this affich in english? well, kids wuld be very...misstänksamma if they fick reda på att happy meal can beställas enligt tallriksmodellen." haha reklam för Mc Donalds<33

jag Irish Magda och Molly!<33

jag Irish Magda och Molly!<33
Jah Molly och Magda e på Iris landställe!<33 vi hade skitkul!<33

favoritböckerna<33

  • Twilight (när jag hör din röst)
  • Eldens hemlighet
  • Adems flykt
Powered By Blogger